یراق آلات تک حالته پنجره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

یراق تک حالته و کلنگی پنجره upvc

می دانید که در پنجره upvc انواع یراق آلات استفاده می شود که در این مقاله ما قصد داریم در خصوص یراق آلات تک حالته و کلنگی با شما صحبت کنیم.

با مطالعه در این زمینه می توانید بهترین نوع پنجره را با توجه به نیاز خود از سیجاندژ خریداری و نصب کنید.

معرفی یراق تک حالته و کلنگی پنجره UPVC

یراق آلات تک حالته مخصوص پنجره upvc  می باشد که فقط به صورت افقی باز و بسته می گردد.این نوع اسپانیولت متال یراق پنجره یو پی وی سی (upvc) باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی میباشد و با نام پنجره دوجداره لولایی نیز معرفی می شوند.

این دسته از پنجره های یو پی وی سی بدلیل حالت بازشو تک حالته از لحاظ قیمت ارزان تر بوده و هزینه کمتری برای مشتری دارد ، یراق آلات دومین نقش را بعد از پروفیل  در کیفیت درب و پنجره upvc دارد ، کیفیت خوب یراق آلات پنجره دوجداره و همچنین رگلاژ مناسب آن باعث عمر طولانی تر پنجره و همچنین روان بودن در هنگام باز و بسته شدن یراق تک حالته پنجره دوجداره می شود.

 

اطلاعات فنی یراق تک حالته و کلنگی پنجره UPVC

  • اسپانیولیت

با کیفیت از آلیاژ مرغوب و از قسمت چرخ دنده تولید میگردد تا در طول زمان فرسوده نشود. در هنگام نصب رویپنجره های دو جداره upvc اگر از یراق آلات بی کیفیت استفاده شود باعث شکستن دستگیره در هنگام نصب شده و یا هرز شدن پیچ دستگیره را به همراه خواهد داشت. جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.
بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره upvc در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.

  • دستگیره پنجره upvc

دستگیره پنجره upvc معمولا از جنس آلومینیوم یا پلاستیک موجود است .در دستگیره های پنجره های upvc نکته مهم که باید به آن توجه داشت ارتفاع آن است. زیرا این ارتفاع مانند اهرم عمل کرده و باعث فشار کمتر به آن در هنگام استفاده از پنجره می شود.

در دستگیره های ارزان قیمت چون تولید کنندگان از وزن و ارتفاع آن کم می کنند این دستگیره ها شکننده بوده و زود می شکنند.

استفاده ازآلیاژ مرغوب باعث می شود تا در هنگام استفاده و نصب روی پنجره upvc شکسته نشود.

  • لولای پنجره و درب upvc

باز شوی پنجره های upvc تک حالته دارای لولای ۱۰۰ میلیمتری هستند و دارای وزنی استاندارد در حدود ۸۰ گرم بوده که کاهش وزن آن، باعث شکستن لولا و در نهایت باعث صدمه به پنجره میشود.

  • مقابل قفلی

این قطعه نقش مهمی در کارکرد پنجره دو جداره یو پی وی سی دارد . وزن استاندارد آن در حدود ۱۳ گرم است که البته ۷ گرمی آن نیز موجود است که به دلیل وزن کمتر زود میشکند.

البته باید جهت نصب پنجره های upvc از نیروهای متخصص کمک گرفت تا بتوان از مزایای پنجره upvc استفاده نمود.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%82-%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%da%a9-%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa%d9%87-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, یراق تک حالته و کلنگی پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: